Mit kell tudni a székhelyszolgáltatásról?

székhelyszolgáltatás feltételei

székhelyszolgáltatás feltételei

A székhelyszolgáltatás olyan tevékenységet nyújtó vállalkozás, mely más cégek hivatalos ügyeinek intézését veszi át. Ez azt jelenti, hogy a hivatalos leveleiket helyben fogadják az irodájukban, kezelik és tárolják azokat. Ha szükséges, akkor továbbítják őket, valamint az iratokat rendezetten tárolják. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) számára egy esetleges revízió alkalmával elérhetővé teszik őket. Vagyis, összességében a székhelyszolgáltatás a megállapodás értelmében a cég a postaügyeit, hivatalos levelezésével járó ügyeit intézi, jogi értelemben a vele szerződében álló cég hivatalos postacímeként funkcionál. Ezzel időt és pénzt spórol meg az ügyfeleinek. Nem kell sem saját otthonukat, magánszférájukat a hivatali ügyeik központjává tenni, sem külön irodát bérelniük (esetleg titkárnőt is felvenniük), ezen ügyek intézésére. A székhelyszolgáltatás Pest megye területén, egy fix helyen található iroda, mely valóságosan leellenőrizhető a NAV számára is, ezzel teljes kényelmet biztosít az ügyfél számára. Vegye igénybe Ön is a topcegalapitas.hu weboldalon található telefonszámon!

A bejegyzés kategóriája: székhelyszolgáltatás Budapest
Kiemelt szavak: , .
Közvetlen link.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!